Do brezplačne poštnine le še
Do brezplačnega izdelka le še
Minimalna vrednost naročila le 17,00€! 🎁
Do brezplačne poštnine le še
00:00
Do brezplačnega izdelka le še
00:00
Dostava 2 dni
Plačilo po povzetju
Slovensko skladišče

Plačilo in dostava

NAČINI PLAČILA

Ponudnik kupcem omogoča plačilo izdelkov in storitev na naslednje načine:

Način plačila izberete pri zadnjem koraku oziroma na strani košarice, kjer vnesete vse potrebne podatke za zaključek nakupa. Po nakupu na vneseni elektronski naslov prejmete potrdilo o prejetem naročilu, to pa se hrani tudi na strežniku ponudnika. Po zaključku nakupa je potrdilo o prejetem naročilu v vsakem trenutku dostopno kupcu in ponudniku.

DOSTAVA ARTIKLOV

Ne glede na izbrani način plačila, tj. plačilno metodo, vam pošiljko dostavi Pošta Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju: Pošta Slovenije). Vse podatke o dostavni službi vidite v elektronskem sporočilu ob prejemu potrdila o oddanem naročilu. Pošta Slovenije navadno obratuje v dopoldanskem času. Možna je dostava na dom (naslov, ki ste ga v košarici navedli za dostavo) ali v Paketomat, če pošiljke ne morete prevzeti v času dostave. Če kot plačilno metodo izberete plačilo po povzetju (gotovina), se vam zaračuna provizija v višini 1,99 eur, v primeru izbire ostalih plačilnih metod pa ste stroška provizije oproščeni. Če je blago na zalogi, je rok dostave pošiljke od 1 do 3 dni. O točnem datumu dostave bo kupec obveščen po elektronski pošti. Če blago ni na zalogi, bo kupec v roku enega (1) dneva obveščen o spremenjenih pogojih dostave. Dobavljenemu blagu so priložena morebitna navodila in račun. Račun shranite, saj lahko velja kot osnova za upoštevanje garancije.

Kupec je s ceno poštnine seznanjen, preden dokončno potrdi nakup. Če kupec izbere standardno dostavo, strošek dostave znaša 4,99 eur. Če kupec izbere ekspresno dostavo, strošek dostave znaša 5,99 eur. Če kot plačilno metodo izberete plačilo po povzetju (gotovina), se vam zaračuna provizija v višini 1,99 eur, v primeru izbire ostalih plačilnih metod pa ste stroška provizije oproščeni.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za zamudo in poškodovane izdelke, za katere je odgovorna dostavna služba. Kupec je dolžan takoj po prevzemu pregledati paket in ob morebitnih poškodbah nemudoma obvestiti referenta dostavne službe ter z njegovo pomočjo sestaviti reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki.

Dostava 2 dni
Plačilo po povzetju
Slovensko skladišče